Communicatie: omgaan met (moeilijke) klanten

Cursusinhoud:

fcbo

De chauffeurs op een praktijkgerichte manier informatie verschaffen en ervaringen laten uitwisselen. De deelnemers door middel van rollenspelen beter leren communiceren en omgaan met hun eigen stress. De deelnemers leren dat door een preventieve attitude mogelijke moeilijke agressiesituaties kunnen worden voorkomen en een adequate houding aanleren in geval van incidenten.  

Theorie:

  • Drijfveer van moeilijke en agressieve klanten
  • Preventieve houding om agressies te voorkomen
  • Hoe omgaan met moeilijke klanten
  • Hoe omgaan met stress

Praktijk:

  • Methodieken: er wordt o.a. via rollenspelen gewerkt
  • ...

Duur:

7 uur (geeft recht op 7 kredietpunten voor de verlenging van het bewijs van vakbekwaamheid)

Doelgroep:

Autobus- en Autocarbestuurders

Aantal deelnemers:

Max. 15

Prijzen:

  basisprijs (excl. BTW) Prijs lokaal en catering inbegrepen (excl. BTW)
1 - 10 personen € 750 € 910
11 - 15 personen € 900 € 1.110
 
Fr | Nl