Communicatie: de carchauffeur met een pr-functie voor zijn bedrijf

Cursusinhoud:

fcbo

De chauffeurs op een praktijkgerichte manier informeren en ervaringen laten uitwisselen. De deelnemers door middel van rollenspelen klantvriendelijk leren communiceren en hun bewust laten worden van hun PR-rol voor het bedrijf. De deelnemers leren om in onvoorziene omstandigheden steeds te zoeken naar aanvaardbare oplossingen voor de klant, zich bewust zijnde van het belang voor het imago van het bedrijf.  

Theorie:

  • Klantvriendelijk communiceren
  • Meebouwen aan het goede imago van het beroep en het bedrijf
  • Anticiperen op onvoorziene situaties (pannes, vertraging in het reisschema, ...) & hoe hierover de klanten informeren
  • Omgaan met ontevreden klanten

Praktijk:

  • Methodieken: er wordt o.a. via rollenspelen gewerkt
  • ...

Duur:

7 uur (geeft recht op 7 kredietpunten voor de verlenging van het bewijs van vakbekwaamheid)

Doelgroep:

Autocarbestuurders

Aantal deelnemers:

Max. 15

Prijzen:

  basisprijs (excl. BTW) Prijs lokaal en catering inbegrepen (excl. BTW)
1 - 10 personen € 750 € 910
11 - 15 personen € 900 € 1.110
 

 

Fr | Nl